Skip to main content

Massage Therapy for Diabetic Patient | Urut Saraf untuk Pesakit Diabetik

Urutan ini bertujuan untuk melegakan simptom kebas,sakit otot , dan ketidakselesaan badan PESAKIT DIABETES..Terapi ini TIDAK boleh sembuhkan penyakit ini ya..

Maka untuk kelegaan tersebut, anda wajib menjalani sesi ini..URUT SARAF TERAPEUTIK + TUAMAN TUNGKU SELURUH BADAN + SENAMAN STRETCHING 💪

 Tiada urut express/tiada urut kaki saja/request urut rahim .. Tiada ya..🚫 kerna saya mengamalkan pelbagai teknik dalam satu sesi..♥️

Sebarang kesakitan@ masalah perlu jalani body muscle physical exam dahulu..

Mungkin ada yang takut, sebab saya TIDAK menggunakan istilah 'Urut tradisional' @ 'Urut bidan Melayu'.. Namun Itu tidak bermakna urutan saya tidak 'berasa' ya.. 😍

Anda cuba booking dahulu, dan nilaikan..

 Saya memang therapist terlatih yang belajar anatomi, saraf dalam istilah medikal.. Inshaa Allah, i'm a safe therapist for you..♥️

Diabetes, urut saraf ,terapi saraf perlis


Comments

Popular posts from this blog

Urut Relaxing Ibu Hamil (PRENATAL MASSAGE)

Khas untuk BAKAL IBU, yang sedang hamil pada usia kandungan 4 bulan ke atas sahaja, jika anda mengalami sebarang simptom kesakitan dan lenguh badan, wajib menjalani sesi ini.. Tiada urut express/tiada urut kaki saja/request urut rahim .. Tiada ya.. kerna saya mengamalkan pelbagai teknik dalam satu sesi.. ♥️ Sebarang kesakitan@ masalah perlu jalani body muscle physical exam dahulu.. Mungkin ada yang takut, sebab saya TIDAK menggunakan istilah 'Urut tradisional' @ 'Urut bidan Melayu'.. Namun Itu tidak bermakna urutan saya tidak 'berasa' ya..  😍 Anda cuba booking dahulu, dan nilaikan.. Saya memang therapist terlatih yang belajar anatomi, saraf dalam istilah medikal.. Inshaa Allah, i'm a safe therapist for you..❤

AYAT Mohon Dikurniakan Rezeki yang TIDAK HABIS