Sunday

p.u.t.u.s - SAD SONG #2


Aku duduk sendirian di kamarku..

Menangis kesepian keranamu
Kau tinggalkan aku
Kau cari yang lain
Tergamakmu merobek hatiku

Tapi setelah kau pergi aku

Mendapat lebih baik darimu
Dia hargai aku..
Dia sayangi aku..

Lebih dari padamu
Aku ingin kau tahu

Betapa ku gembira
Tidak lagi bersamamu
Namun pastinya
Nanti kau akan sedari


Yang kau perlu cintaku
Yang kau perlu cintaku..

Yang kau perlu cintaku..

this is among sweetest song i've ever heard,but soooooo sad.haiyaa. 


and this is the singer.. cute rite?? :) Melda Ahmad
melda ahmad,putus,kimia

Doa di bawah untuk yang memerlukan,move on dengan lebih tabah,kuat..Ade je kan doa yang boleh membuatkan awak tidak berhati lara lama-lama..sebab ALLAH SWT sayang awak sangat-sangat tau.. Lepaskanlah dia(lelaki/perempuan itu) , jangan berdendam atau membencinya,  
Dah tertulis tiada jodoh,kalau dipaksa pun tak akan ubah apa-apa.. Yakinlah dengan masa depan yang ALLAH janjikan..Bahagia untuk mereka yang mencari bahagia.. Kecewa untuk yang terus mahu kecewa.That's it...
  : 

doa, du'a, break heart, break up, broken love, clash,

nota kaki : 
doa, du'a, break heart, break up, broken love, clash,